Hoe stuur ik een artikel retour?

Stap 1. Geef op de pakbon aan die bij jouw bestelling gevoegd zit wat je retour stuurt

Gebruik hiervoor de kolom 'Retour Ja/Nee' aan de rechterkant. Voeg deze pakbon vervolgens bij je retourzending. Stuur je een kapot artikel retour? Schrijf dan alsjeblieft 'defect' op de pakbon.

 

Stap 2. Meld je retour online aan!

Klik rechts boven in de grijze balk “Mijn account” aan.

Log in op je account Heb je geen account? Maak deze dan hier aan. Gebruik hiervoor hetzelfde mailadres waarmee je besteld hebt, dan verschijnt vervolgens automatisch de bestelling in jouw account. Om je retour snel af te handelen is het belangrijk om een account te hebben.

Login

Stap 3. Ga naar 'Mijn bestellingen'. Klik de betreffende bestelling “bekijken”.

Vervolgens kom je bij je bestelling. Zie stap 4.

 

Stap 4. Klik rechts onderin “Artikelen retourneren”.

Stap 5. Selecteer de producten die je terug stuurt of wilt ruilen voor een ander product (klik op 0 en vervolgens klik je op het aantal). Door te scrollen met het balkje rechts kan je de andere producten ook zien.

Stap 6. Klik bij Retour-reden “maak een keuze” en selecteer de reden van retour. Vergeet nooit aan te geven wat je retour actie is. Door “maak een keuze” aan te klikken zie je verschillende acties staan. Klik je gewenste actie aan. Zo is het duidelijk hoe we jouw retour kunnen behandelen voor de medewerkers die je retour verwerken.

Stap 7. Wil je een artikel ruilen? Geef aan welk artikel je graag zou willen. Door de naam van het product en de kleur + de maat aan te geven in het reactie veld. Dan weten wij precies wat we kunnen opsturen. Soms kan het zijn dat het gewenste product niet meer op voorraad is, hierover zullen wij jou dan inlichten. 

Stap 8. Klik op verstuur. Wanneer jouw retour is ontvangen in ons magazijn, zullen wij je retour zo snel mogelijk verwerken.



Stap 9. Stuur je retourzending naar (of download het adres hier als je liever wilt printen):

 

Alleen als je onderstaand antwoordnummer gebruikt kun je binnen Nederland gratis retourneren. Andere manieren worden niet vergoed.

Yogakleding Online

Antwoordnummer 2591
3430 VB Nieuwegein

 

Zorg dat het oude verzendlabel niet meer zichtbaar is! Let op: Bij vervuiling (deo vlekken, haren van dieren of dergelijke) of voor ruikende (ivm sigarettenrook) kleding brengen wij stomerij kosten van 5 euro per item in rekening.

 

Stap 10. Geef je retourzending af bij een PostNL locatie

Bekijk hier de locatiewijzer. Voor ons antwoordnummer hoef je niet te betalen. Vergeet niet het verzendbewijs in ontvangst te nemen. Deze hebben wij nodig als je pakket onverhoopt zoek raakt. Na ontvangst van je retour, behandelen wij deze binnen 10 werkdagen.