Vanwege covid-19 merken wij helaas dat de bezorging door PostNL vertraagd kan zijn, dit geldt ook voor retouren. Hou hier alsjeblieft rekening mee met je bestelling.

Verzending

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    We streven er altijd naar om bestellingen die voor 23:30 uur geplaatst zijn, dezelfde dag te verzenden. Dit betekent dat je jouw bestelling de volgende werkdag in huis hebt (in NL). Bestellingen die op zaterdag geplaatst worden, worden zondag verwerkt voor bezorging op maandag. Voor bestellingen binnen Nederland en België maken we gebruik van de service van PostNL en DHL. Verzendingen naar België koste 1-3 werkdagen.
    Let op! Door drukte bij PostNL door de coronamaatregelen kan het pakket langer onderweg zijn. We doen ons best om alles zo snel mogelijk te bezorgen. Sorry voor het ongemak!
  • Wat zijn de verzendkosten?
    De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 3,95. Voor verzendingen naar België geld een verzendtarief van €4,95. Retourneren voor Nederlandse klanten is gratis. Bestellingen worden altijd als pakket verzonden, zodat we via Track and Trace code de bestelling in de gaten kunnen houden.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    Zodra jouw pakket de deur uitgaat ontvang je een verzendbevestiging per email met daarin jouw Track and Trace Code. Vaak zie je verzendinformatie van jouw bestelling pas 's avonds na de eerste scan in het sorteercentrum van PostNL. Mocht een levering niet binnen 4 werkdagen gearriveerd zijn (binnen NL), neem dan direct contact met ons op.

  • Ik woon in het buitenland (buiten Nederland en België). Kan ik hier ook mijn nl bestelling ontvangen?
    Indien je een bestelling naar een ander land wilt laten versturen, neem dan eerst contact met ons via mail. Geef in deze mail duidelijk aan wat je wilt bestellen en waar de bestelling naartoe moet. Wij komen dan dezelfde of volgende werkdag bij je terug met de verzendkosten. Als je hiermee akkoord gaat, wordt de bestelling naar het buitenland verzonden, zodra wij de betaling hebben ontvangen.