Verzendinformatie, verzendkosten & levertijd - Yogakleding Online | yogakledingonline.nl

Verzending

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    We streven er altijd naar om bestellingen die voor 23:30 uur geplaatst zijn, dezelfde dag te verzenden. Dit betekent dat je jouw bestelling de volgende werkdag in huis hebt (in NL). Bestellingen die op zaterdag geplaatst worden, worden zondag verwerkt voor bezorging op maandag. Voor bestellingen binnen Nederland en België maken we gebruik van de service van PostNL en DHL.
    Verzending naar België kost 1-3 werkdagen.

  • Wat zijn de verzendkosten?
    • Voor verzending binnen Nederland
      De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 3,95. Bij je bestelling van meer dan €100 versturen we jouw bestelling gratis!
      Retourneren voor Nederlandse klanten is gratis: voor meer informatie over het retourproces klik je hier.
    • Voor verzending naar België
      Voor bestellingen die verstuurd worden naar België geldt een verzendtarief van €4,95. Bij je bestelling van meer dan €100 versturen we jouw bestelling gratis!
    • Voor verzending naar het buitenland (buiten Nederland en België)
      Indien je een bestelling naar een ander land wilt laten versturen, neem dan eerst contact met ons via mail. Geef in deze mail duidelijk aan wat je wilt bestellen en waar de bestelling naartoe moet. Wij komen dan dezelfde of volgende werkdag bij je terug met de verzendkosten. Als je hiermee akkoord gaat, wordt de bestelling naar het buitenland verzonden, zodra wij de betaling hebben ontvangen.

  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    Bestellingen worden altijd als pakket of brievenbuspakket verzonden, zodat we via Track and Trace code de bestelling in de gaten kunnen houden. Brievenbuspakketjes gaan met de reguliere post mee waardoor er vaak geen precieze bezorgtijd kan worden gegeven door PostNL. 

    Zodra jouw pakket de deur uit gaat ontvang je een verzendbevestiging per email met daarin jouw Track and Trace code. Vaak zie je verzendinformatie van jouw bestelling pas 's avonds na de eerste scan in het
    sorteercentrum van PostNL. Mocht een levering niet binnen 4 werkdagen gearriveerd zijn (binnen NL), neem dan direct contact met ons op. Mocht je geen Track and Trace code hebben ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. 
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »